Vandaag Zaterdag 23 januari 2016 zijn we de camper gaan ophalen in Arnhem.

23 januari 2016 - Arnhem, Nederland

Met een treinkaartje van de blokker zijn we samen vertrokken naar Arnhem om de camper op te halen. Spannend !! Nu gaat het echt gebeuren. We hebben er veel zin in. We zijn er mee naar huis gereden en hij staat nu achter het huis om schoon gemaakt en ingericht te worden. Daar nemen we lekker alle tijd voor.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fanny:
    23 januari 2016
    Hiep hoi, Het belangrijkste vervoermiddel voor de grote reis is aangekomen. En ik mag morgen een stukje meerijden. Spannend
  2. Marja:
    23 januari 2016
    Wat een geweldig leuk vooruitzicht !
    Wij hopen dat jullie heel veel rijplezier met jullie camper mogen beleven en super veel veilige kilometers kunnen maken.
    Heel veel mooie plekken kunnen zien en prachtige reisverhalen kunnen schrijven die wij dan met veel plezier zullen lezen, liefs Marja en Freya
  3. Arno van Berge Henegouwen:
    23 januari 2016
    Erg mooi karretje. Veel plezier ermee.
    Arno
  4. Roel:
    23 januari 2016
    Mooie Camper, aan de uitrusting zo te zien kan het alleen maar goed gaan. We zijn benieuwd waar de eerste rit vanuit Zoetermeer naar toe gaat.
  5. Meta Waaijer:
    24 januari 2016
    Super de luxe, ziet er geweldig uit. Dat gaat heel veel plezier opleveren. Ik wens jullie veel succes en ben benieuwd naar de verhalen
    Meta
  6. Nico en Nelly:
    Els, Kees, mooie camper. Geniet ervan heel veel KM. en genieten.️
  7. Nico en Nelly:
    24 januari 2016
    Geniet er heel veel van met zijn tweetjes van de fijne vakatiedagen. Liefs Nelly
  8. Piet:
    24 januari 2016
    Ziet er mooi uit, jullie zijn er voor zo te zien
  9. Piet:
    24 januari 2016
    Er klaar voor, bedoel ik
  10. Jetty:
    24 januari 2016
    Wij wensen dat jullie droomreis werkelijkheid wordt en zien uit naar woorden en beelden om daar getuige van te mogen zijn.
  11. Lipko:
    Hoi Kees en Els,
    Ik wens jullie een fantastische en veilige reis. Heel veel plezier samen en ik kijk uit naar de foto's en verhalen.
    Hartelijke groeten.
  12. Ike:
    24 januari 2016
    Zet hem op! Ik vind de video van de sperwer al zo mooi!
  13. Monique:
    30 januari 2016
    Mooi hoor, veel plezier ermee