Geen reis verhalen meer

8 september 2016 - Alvesta S, Zweden

Hallo volgers, wij zijn alweer een tijdje op pad en proberen steeds de reisblog bij te houden. Na verschillende keren proberen en het steeds volledig opnieuw moeten maken en foto's invoegen hebben we besloten om er mee te stoppen. De nieuwe foto's staan er wel op geniet er van. We vinden het jammer natuurlijk maar het moet wel leuk en te doen zijn groetjes Kees en Els

1. Nel en Frans:
    8 september 2016
    jammer voor ons, maar inderdaad, het moet voor jullie wel leuk blijven. Zo te zien hebben jullie het goed naar de zin. Ome Frans heeft inmiddels een pacemaker, verder alles goed hier.
    Heel veel reisplezier met mooie vogeltrek!
  2. Freya:
    8 september 2016
    Mooie foto's!!! Een hele goede reis verder!
    groetjes,
    Freya en Marja
  3. Arno van Berge Henegouwen:
    8 september 2016
    Een heel voorspoedige reis nog.
    Groeten, Arno
  4. HesterM:
    8 september 2016
    Nou, da's niet leuk! Geniet lekker met zijn tweetjes...we horen het later wel, denk ik..... xxxx
  5. Roel:
    Hallo Els, Kees
    Ja jammer, mooie foto's. laat eens weten wanneer je weer in Ztm terug bent.
    Halen we een visje en praten we gelijk eens bij. Mooi reis verder, richting Noordkaap ? Groet Conny en Roel
  6. Fanny:
    8 september 2016
    Jammer van al je energie als het niet lukt. Geeft ook rust en geen druk meer om je verhaal bij te houden. Wij houden kontakt via ons drietjes-app of klef-app
  7. Lia Roggeveen:
    8 september 2016
    Lieve beiden, meegenieten via dit medium was keer op keer een cadeautje ..... Voor jullie veel werk & energie.... Ga lekker genieten, het is jullie zo gegund!! Tot apps!! xxx Lia
  8. Ronald Witte:
    Hallo luitjes,
    Dat is jammer. Wij gebruikten Polar Steps. Een makkelijk programma. Foto's werden gebruikt vanaf onze I Phone. Kijk nog maar eens op ons reisverslag. We wensen jullie nog een mooie tijd toe, Ronald en Corrie
  9. Nicole:
    9 september 2016
    Mooie foto's. Geniet van de reis.
  10. Mia:
    9 september 2016
    Jammer maar begrijpelijk! Wat voor beest is dat op dat bord?
    Hartelijke groet:
    Mia
  11. Dinekejammer maar toch veel plezier :
    9 september 2016
    Jammer maar toch nog veel plezier
  12. Peter:
    9 september 2016
    jammer, maar veel plezier en geniet er van.
  13. Leon van den berg:
    9 september 2016
    Ja jammer, maar kennelijk is het in het hoge noorden lastig om een blog te downloaden. ik heb nog wel een idee. Maak gewoon in Word een 1 pagina verslagje aan en zet dit om in pdf. Werkt altijd en dat kun je ook gemakkelijk als afbeelding in je blog plaatsen.
  14. Marja:
    10 september 2016
    Hebben jullie in muritz nog groepsappartementen gezien. Lijkt een schitterend gebied om eens met een vwz groep naar toe te gaan. Groetje
  15. Hans Susan:
    10 september 2016
    Jammer dat de blog gestopt is maar we kunnen het ons goed voorstellen. We weten uit ervaring hoeveel werk dat is. En het verslag in pdf-vorm is een goed alternatief. Dan kunnen we blijven meegenieten.
    Handig dat die kraanvogels zo goed kunnen klokkijken en keurig op tijd naar hun slaapplaats terugkomen. Wij hebben daar twee jaar geleden ook van genoten op Rügen.
    Veel plezier nog verder!
  16. Wil fraikin:
    6 oktober 2016
    Mooi verslag jongens. Hier wordt het ook kouder en ik zie jullie genieten bij het kacheltje in de camper, ik heb ook de verwarming hoger gezet. Vandaag in R,dam geweest met een vriendin wat gewinkeld. Heel veel liefs Wil